Run to the hills, run for your lives

Idag hade jag sovmorgon. Ställde klockan på nio ch steg upp. Först ut med buddha som i vanlig ordning sen tog jag mig en jogging runda i östervångsparken på 5km. God frukost på det sen ut med Buddha igen innan det bar av till jobb.
 
Idag hade jag en marinblå tröja på mig, till det hade jag mörka jeans och silvriga smycken. Gjorde även en smal eyeliner i blå på övre delen av ögat. Det är en snygg färg till bruna ögon faktiskt.
 
Jobbade till halv sju sen var det dags för Anettes crossfit pass klockan sju. Vad tror ni det passet innehöll?... Såklart fokus på jogging...igen... så det var bara upp till östervångsparken igen och springa, hon blandade det dock med lite andra övingar och passet avslutades med mage i 9 min.
 
Nu är det kväll här hos oss och imorgon ska sambon lämna mig för handboll i kristianstad med kusinerna. Så det blir myskväll för mig och Budd till bonde söker fru. härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0