Trött tröttare Bella

G u d vad svårt det är att hålla sig vaken. Ville ju så gärna se hela project runway men det ville inte mina ögon så jag lyckades se början och slutet. Idag var det nära på att buddha hamnade på blocket... Han vägrade gå i regnet med sitt regntäcke. Han skulle med mig till jobb och jag fick bokstavligt talat dra han i ca 100meter, han ville verkligen inte. När man då har en tid och passa.... Det är bara så svårt att bli sur på den lilla fisen! Caroline klippte mina toppar idag, skönt att få det gjort. Har inte klippt mig på 3 månader så det var dax. Nu sitter jag och min bejb och kollar Dexter, en ganska sjuk serie som jag försöker komma in i. Sen blir det sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0