Magical night!

Det går knappt att beskriva med ord hur himla bra dag/kväll vi hade igår, men jag ska försöka!
 
 
För några veckor sen bestämde jag och Ronja att vi skulle åka in till köpenhamn den 6 april för mys och shopping. Då fick jag en idé att vi gör denna dagen till Ronjas 25års present(hon fyller år den 21 april). Jag ringde Pia och Felicia och dom va på att vi skulle överraska henne med något. Jag letade och letade och hittade på nätet att dom skulle sätta upp en wallmansföreställnig i köpenhamn just den dagen, perfekt!
 
Jag bokade biljetter till oss alla fyra, utan att Ronja visste något. Hon visste ju inte heller att både Pia och Felicia var lediga och skulle följa med.
 
I fredags skickade jag ett sms till Ronja där det stod, 12.30 hämtar en bil dig, packa med dig finskor, klä gärna upp dig lite extra! I bilen väntar din första överraskning som då va att Pia och Felicia skulle med.
Thelan körde oss till hyllie och där tog vi tåget in och började med en fika. Sen strosade vi runt på ströget lite, klockan sex fixade vi till oss och bytade skor.  Sen var det dags för föreställningen!!
 
 
Maten serverades med jämna mellanrum under showens gång och kvällen var helt magiskt! Vi alla var helt tagna och tyckte allting var perfekt från mat till uppträdande och såklart sällskapet. Detta måste göras om!!
 
Här kommer bilder från dagen/kvällen.
 
 
Dom sista bilder avslutar vår kväll, trötta och glada. Tack mina fina fina vänner!!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Bästa kvällen på väldigt, väldigt länge!!! Ni är fantastiska <3

2013-04-07 @ 12:46:56
Postat av: Pia

Så himla bäst! :) Super trevlig o mysig kväll med de bästa! Tack brudar! <3

2013-04-07 @ 20:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0