One of those days

Denna dagen har gått upp och ner vill jag lova. Imorse skulle jag ta bussen till jobb 09.38 gick den. Jag stod och väntade och ser bussen komma, ska ta upp min plånbok men... Hittar den ej. Hade tydligen råkat lägga av den hemma. Så jag fick traska hem igen. Nästa buss gick 12.34 och jag hade kund 11.15 så... Jag fick gå ca 5.5km till jobb i värsta blåsten.. Det gick bra. Sen kom min kund Viktoria och jag gjorde en snygg ombre på henne. Efter Viktoria skulle jag ha kund 14.30, den avbokade och va sjuk. Vår praktikant Ronja satt då en toning i mitt hår för att fördriva tiden, 16.00 kom min storebror för klippning och det är alltid lika kul att träffa honom. Sen skulle jag ha kund 17.00 men... Han hade glömt det. En sådär dag har det alltså varit idag och en olycka kommer ju aldrig ensam utan oftast i tre och det va precis så min dag blev... Som tur är har vi haft en skön myskväll och ett bra avslut på denna dagen. Nya tag imorgon. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0