P I S S dag...

Igårkväll vid elva började jag känna mig lite illamående, men tänkte inte mer på det utan och gick och la mig. Lyckades sova en timme sen kom allt upp som jag ätit under dagen. Så mellan 00.00-04.00 fick toan sällskap. Sov lite på golvet, man tycker så synd om sig själv! Sen lyckades jag somna i soffan för att inte störa Philip allt för mycket. Vid sextiden gick philip upp och då blev det sängen istället. Magen har hållet på hela dagen och jag har knappt fått i mig något alls. Fick i mig några skedar fil. Jag har inte kräkt nu på dagen iallafall så jag hoppas jag lyckas sova bort det inatt. Det värsta av allt är att philip har varit iväg från 06.00 och kommer inte hem från 23.00 så ingen har tagit hand om mig... Nu ska jag äta lite ben&jerry till middag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0