Sunday brunch

Igår var vi som sagt på kalas hos Alice. Dom bjöd på god mat, tårta och såklart massa godis! Alice fick massa fina presenter och sakerna jag köpt på zara passade utmärkt. Mamma hade fixat massa rosa smink till henne så hon agerade makeup artist hela kvällen och Philip fick agera kund, han blev sådär snygg.... Men vad gör han inte för Alice skull. Vid tolv åkte vi hem och då var prinsessan fortfarande uppe, jag tror hon sov väldigt gott hela natten.
 
 
 
Idag söndag var det dags för Philip att få sin allahjärtansdag present av mig. Ovetande vad det skulle bli gick vi upp klockan tio för att ta en promenad med Buddha för att sedan köra mot destenationen klockan elva. Jag hade bokat bord för en söndags brunch på ystad saltsjöbad för oss och våra vänner. Så gott det var! Där va massa smariga saker att äta. Kräftor, räkor, pannkakor, egg benetict och chokladfontän var bara lite utav det vi åt. Kan verkligen rekomendera en söndag där.
 
Friends   v
 
 
Nu kommer snart Philip hem från sin match och resten av kvällen spenderas i soffan med bra film, godis orkar vi nog inte. Hoppas alla har haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0