Bästa läget, soffläget!

Då va det snart måndag igen, veckorna går så snabbt! Söndagen startade i soffan, sov inte så bra inatt då en viss sambo ringde klockan 02.30 och sa att han hade missat bussen för att han inte hittade till busshållplatsen, ska tillägga att han inte va full!!! Så jag fick ju hoppa upp ur sängen och hämta han.. Så hela förmiddagen spenderades i soffan, halv fyra körde vi ut till mamma för middag. Pannbiffar med lök och potatis bjöds det på idag. Jag har bjudit bort mig själv hela helgen, himla bra! Efter middagen körde jag och mamma till emporia, jag hittade en sjukt snygg kjol och ett fint läppstift till. Halv åtta var vi hemma och då va det dags för efterrätten som var annanaspaj, Underbar helg! Buddha har också haft myssöndag som ni ser på bilderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0