Cowgirl

Så nu ligger man här i sängen och fredagen går mot sitt slut! Dagen började med jobb as usual, efter jobb körde jag och buddha ut till Lollo, Johan och trollen. Lollo hade som vanligt lagat en supergod inbakad fläskfilé med pesto och valnötter, till det serverades pressad potatis, svampinjoner(vince uttal) och en god sallad. Inte nog med det så hade ju Lollo såklart gjort en smarig efterrätt också, vitchokladpannacotta med hallon som slank ner ganska lätt. Klockan åtta var det dax för gladiatorerna och då dukades det fram 1,8kg lösgodis(Lollo åt ca 1kg själv) chips och läsk. Har verkligen varit en perfekt fredagskväll och nu lägger jag mig här med en helt full mage! Imorgon väntar jobb. Som ni ser på bilderna så har jag en ny skjorta från Gina som jag fyndade på rean och även ett nytt skärp. Hoppas alla får en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0