Deep purple

Lördagen började som sagt med jobb, tio till två blev det. Klockan två kom Alice till salongen så klippte jag och stylade hennes hår efter önskemål, klippa topparna och platta håret. Det blev en liten lugg med. Efter jobb fikade vi i stan sen blev det handling på Ica till våra muffins som vi skulle göra. Så när vi kom hem satt muffinsbaket igång. När dem var färdiga körde vi ut till Denise, Marcus och Hollie i skegrie för att bli bjudna på en god höstsoppa. Där var även mamma, pappa och Rasmus. Sen blev det såklart muffins till efterrätt. Alice somnade direkt när vi kom hem och nu ligger hon här bredvid i soffan. Jag har använt mitt lila läppstift från Mac (cyber) idag, till de hade jag bleka ögon utan mascara. Det är så skönt att slippa mascaran. Nu kom Philip också hem så nu håller vi kväll här på hesekillegatan. Hoppas alla har en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0