LONDON baby, here we come!

Ja, min dröm kanske kan bli verklighet, den ska bli verklighet!! Imorgon lägger vi ut vår lägenhet på hemnet för försäljning. Det känns helt sjuk men nu kommer vi satsa allt för att få prova på att få bo i London. Jag, Philip och buddha(såklart) ska ut på det största äventyret hittills i våra liv. Vi kommer säga upp allt i Sverige och flytta till London på obestämd tid, bara vi får sålt lägenheten!!! Guuuud jag kan inte fatta det. I April kommer vi åka dit och leta lägenhet med våra mammor som fick varsin flygbiljetter i julklapp. Sen i slutet av maj drar vi förhoppningsvis.. Och nej vi har inga jobb inu och nej vi vet inte var vi ska bo men allt löser sig, det gör det alltid! Om man inte trivs har man alltid ett hem att komma hem till men jag måste följa MINA drömmar och tänka på MIG!!! Det ska bli så jäkla underbart!!!!


Kommentarer
Postat av: Josie

Kör hårt!!! Det är även en av mina punkter på min bucketlist ^^

2013-01-17 @ 23:08:24
URL: http://jrosvall.blogg.se
Postat av: Denise

Klart du ska tänka på dig själv och testa allt du känner för! Sen att vi här hemma kommer att sakna dig grymt mycket, det är en annan femma. Men London ligger inte så långt bort och jag ser framemot mina "mammalediga" dagar och shopping med bästaste kusinen i underbara London!
Följ dina drömmar <3

2013-01-18 @ 07:53:14
URL: http://denssan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0