Nova Lund

Idag startade dagen med amerikanska pannkakor till frukost, sen bar det av till Nova Lund. Min tröja från top shop gick sönder efter att jag använt den en gång så jag fick reklamera den och tyvärr hade dom ju inga kvar.. Annars var det mest Alice som handlade faktiskt. Jag hitta en cool tröja/linne från jc som var på rea för 199kr så den var de enda som fick följa med mig hem. Sen blev det såklart lite käk på Nova med. Jag och Alice åt på graffiti och Philip åt hamburgare(ovanligt)... Påväg hem var vi alla så trötta, både jag och Alice somnade i bilen. Vi lämnade Alice hemma vid tre sen började Philip jobba klockan fem så nu sitter jag och buddha här och har söndagsmys för oss själv, skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0