Chillin at our place

Vilken härlig måndag det har varit idag. Dagen startade med en ansiktsbehandling för mig hos demi, så himla skönt. När jag kom hem från den stod bröden i ugnen som Philip bakat och doftade så gott. Klockan tolv kom våra gäster bestående av Tina, Wiktor, Ronja och Figge på en god fika/lunch/frukost. Det diskuterades mest om vårt kommande boende i London som ska delas med just Tina och Wiktor. Nu börjar det verkligen närma sig och jag kan knappt fatta att vi snart är där. Himla skrämmande men så kul på samma gång.
 
 
Efter gästerna lämnat blev det promenad med Budds i det jä*ligt kalla vädret, sen lite mer rensing i lägenheten. Tre veckor kvar har vi här. Ska ju stå på loppis i tommarp nu till helgen och försöka sälja av lite.
 
 
Nu står Philip och gör en pizzadeg till vår middag ikväll, jag har verkligen en redig "man". Sen blir det soffmys resten av denna dagen, underbart!
 
 
Buddha busar i sin älskade zebrafåtölj.


 
 
Har satt in en ny annons idag på tradera, mina Steve Madden boots ska nu skiljas från mig.
 
 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0