Silverstone

Dagens outfit bestod utav orange, grått och silvriga smycken. Lovely! I fredags när vi rensade bland våra saker vi skulle sälja på loppisen hittade jag ett silverarmband i mammas saker som min farfar har gjort. Det kom jag snabbt fram till att det absolut inte skulle säljas och det passade mig perfekt. JEM står det på armbandet och det står för Jan-Erik Möller, min farfar som jag önskat att jag hade få hunnit träffa. Mitt andra armband jag haft på mig idag betyder också mycket, det är inget märkvärdigt i utseende men jag har fått det av Kriman, så när jag har det på min arm känns det som hon finns med mig. Livet är orättvist ibland att människor som är så unga får lämna jorden helt för tidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0