Sweet reunion

Vilken mysig kväll jag har haft. Vid halv sju träffade jag upp mina gamla frisörklasskompisar från gymnasiet på Mando och åt en god middag. Sen gick vi till lilla torg och satt på uteserveringen och drack gott. Fast att det va flera år sen vi träffades sist kändes de som det va igår. Vi satt och pratade i timmar om alla roliga minnen från hvfr och om allt som hänt i våra liv och vilka olika vägar vi valt. Ett helt underbart gäng var/är vi och kul har vi ALLTiD. Man kan ju inget annat än att sakna den tiden vi hade tillsammans! Jag hoppas det det dröjer lika lång tid till nästa gång vi ses. Nu ska jag sova och imorgon ska det packas och flyttas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0