Without internet...

(Jag skriver från blogg.se app så därför blir all text i ett stycke) Ja då sitter jag här mitt i London på ett mysigt café alldeles själv. Vi har ju inget internet innu därav så dålig uppdatering men det ska förhoppningsvis fixas nästa vecka. Så nu surfar jag på cafeets wifi. Ja var ska jag börja... I måndags steg vi upp klockan halv sex för att påbörja vår resa, lite jobbiga avsked var det men förhoppningsvis kommer alla och hälsar på snart. Jag hade ju ångrat mig föralltid om jag inte gjort detta och jag har faktiskt inte tvekat en enda gång på mitt val. Vår resas start började i tommarp - körde över bron till Danmark - båten till Tyskland - körde genom Tyskland Holland och Belgien, sjukt mycket köer i Tyskland så vi blev ju försenade över en timme - vid åtta var vi framme på hotellet i Belgien, ett fräscht scandic hotell - på morgonen körde vi klockan åtta mot Frankrike - körde på båten med bilen över Dover Calais - av från båten -VÄNSTERTRAFIK!! - men det klarade Philip galant. Två timmars körning i England sen var vi framme vid vår lägenhet på Minford Gardens - UNDERBART! Tisdagen och onsdagen har mest bestått av Ikea faktiskt, fix i lägenheten och promenader med bubbs. Så nu är alla lite uppdaterade över läget och jag ska försöka bli flitigare och skriva när jag får möjlighet, bilder på lägenheten ska ni också få så snart den är färdigstylad. Nu ska jag gå en runda alldeles själv och okänd på westfield och bara njuta. Imorgon kommer Lollo och det ska bli så kul!! Kram på er alla. ( lite samlade bilder nedan )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0